TV tittande á la Jenny

Dagen som gått bjöd på en sömning spanska lektion. Jag såg inte texten på den där spanska filmen så det var svårt att förstå då de pratar så snabbt. Diskuterade invandring i Spanien och Sverige med Fredrik i int. Han är värsta språksnillet och riktigt trevlig. Som tur var pratade vi svenska, hur skulle det annars ha gått.
Nu har jag glömt vad resten av dagen ägnades åt förutom lunch bestående av en stark cowboysoppa. Ehmm, finns det piller man kan äta för att minnas bättre?

Min handled håller på att frysa till is och då är det inge kul att sitta vid datan och klicka sig framåt.

Ska nog äta snart, i lagom tid till julkalendern. Kanske får äta framför TV:n.
Ikväll ska jag titta på Andra avenyn (min nya favoritsysselsättning) och Desperate housewives.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: är nog rädd för små oxå =S vrf tar du sprutor då?

2007-12-11 @ 20:37:47
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0