trött tisdag

Igår slogg tröttheten mig och när jag la mig i sängen var det en stor lättnad att äntligen få sova. Ögonlocken var som bly och det var ansträngande att hålla upp dem kan jag säga.

Precis så har det varit hela den här dagen. Så himla trött! I biblioteket vek jag bara ihop kroppen på en stol och vilade lite, men efter ett tag kom jag på att det såg riktigt fjantigt ut, så jag satte mig upp igen.

Gosh! Men mitt prov gick rätt bra tror jag, men på något sätt var det så enkelt och det kanske var meningen att det skulle vara värsta svåra provet :O

Imorgon är det matteprov, yay! Ska kolla igenom allting i sängen men skriva ner på papper är jag för trött för. Glad att jag inte valde natur och hade matte C nationella idag. Jag förstår inte hur man kan läsa det, matte A eller matte B på en liten ynka termin. Måste fråga hur det hänger ihop. Jag har faktiskt fått reda på att alla naturare inte är MVG-barn i matte utan att de faktiskt kan ha G också :O Då förstår jag verkligen inte hur man klarar nationella i matte C nu!

Jepp, vad ska jag göra nu då? Har varit inne på alla tråkiga sidor, får väl läsa bloggar istället. Kommentera så vet jag en till som jag kan läsa *tummen upp*

Kommentarer
Postat av: Carolina

ja så är det säkerligen! kan som sagt inte riktigt sätta mig in i situationen heller eftersom jag inte har vart me om det.

2007-12-04 @ 17:25:03
URL: http://jisses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0