Problem att somna

Nu har statistiken uppdaterat dig och jag tänkte gå och sova. Imorgon kl 11:30 är det Emil i lönneberga och det måste jag se.

Nästa vecka alltså typ 2008, för imorgon räknas inte som en måndag utan som en mellandag, ska jag blir mer aktiv. Denna vecka har jag bara vilat upp mig så att jag ska orka med att ha lov :) haha
Varför börjar inte 2008 på en måndag? det stör mig faktiskt litegranna.

Igår hade jag jättesvårt att somna och de har jag aldrig. Mitt problem ligger i att kunna stiga upp på morgonen. Igår var jag visserligen trött när jag skulle sova men efter 15 minuter blev jag pigg, och sedan låg jag där i 1 timme till. Det har varit så struligt här hos pappa den här veckan och igår fick det tillochmed mig att må dåligt. Kanske var det som gjorde det svårt att sova. Tänkte på en massa grejer om hur jag skulle göra pappa lite gladare och med det fortsatte jag att tänka på massa andra saker också. Hoppas jag inte tänker något idag. Oftast somnar jag på några sekunder. Det går i ett naffs.

Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0