One week to go

Och det jobbigaste är att jag vet att uppgiften är så lätt att jag borde klara den galant. Men icke, jag verkar inte kunna göra vad jag vill just nu. Mitt "andra, onda jag" verkar bestämma över mig idag.

Herregud, om en vecka sitter jag här och är superglad för att det då är julafton imorgon. Det känns konstigt, och mest konstigt är det att jag just kommer sitta här. För tillfället känns det som att jag kommer ha stupat under veckan, p.g.a. för mycket pluggande.

Och min hals är dum. Nu kan jag andas utan att hosta (woho!) men nu slemmar den istället. Får sitta och harkla mig stup i ett. Tur att det bara är mamma som är hemma, annars skulle någon av småsyskonen störa sig enormt på mina ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0