Oh lacy day...

Jag tänkte vända mig till Malin nu, för jag såg för lite mer än en timme sedan att du hade ringt. Imorse satt jag nere och tittade på tv samtidigt som jag åt en sen frukost och då hörde jag att min mobil, som låg på övervåningen, ringde. Sedan när jag gick upp efter någon timme så hade mobilen laddat ur sig och jag var för trött för att gå ner med den till laddaren. Nu för lite över en timme sedan skulle jag ut på en prommis och försökte ladda några pluppar på mobilen så att den skulle funka, då såg jag att du hade ringt. Förlåt för att jag är en lat människa :P Har du märkt att du alltid ringer när jag antingen har mobilen urladdad eller någonstans där jag inte hör den? :O

Idag har jag alltså varit lat och den lata dagen började med en lagom sen frukost framför Animal planet. Där satt jag i några timmar eftersom de visade Djurpolisen som är ett av mina favoritprogram.
Efter det drogs uppmärksamheten mot min lillasyster som satt och spelade ett hästspel hon fått i julklapp. Sedan när hon åkt till sin kompis i Tyresö så satte jag mig och spelade. Det var beroendeframkallande kan jag säga.
Men jag lyckades slita mig ifrån spelet eftersom jag skulle ut på promenad. Jag bestämde mig igår innan jag skulle sova att jag skulle må riktigt bra av lite friskt luft och fysisk aktivitet. Jag drog med mig pappa ut, tyckte att han behöve muntras upp då han har lite krångel just nu. Endorfinerna, det kroppsegna morfinet, ska man alltid dra nytta av. Vi var ute i Älta och gick i ca 40 min. Det var riktigt skönt faktiskt och jag känner verkligen att jag har för mycket energi i kroppen. Skulle nog behöva gå en till sväng lite senare.

Kommentarer
Postat av: malin

bortförklaringar! vet du.. nästa gång vi träffas vill jag ha dina hemnummer. Till både mamma och pappa! (du kommer aldrig slippa mina terr-samtal när jag har tråkigt!! mohahahahahha)

2007-12-29 @ 23:50:28
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0