Ingen bra start på dagen

Efter frukosten imorse fick jag sjukt ont i magen. Det kändes som om precis alla muskler drog ihop sig och jag kunde inte gå upprätt. Å så mådde jag illa. Tog därför en alvedon och maggrejen gick över precis i tid till att mamma skulle skjutsa mig till bussen. Hade också tagit tempen som stod på 37,5. Det är iaf över en grad mer än vad jag brukar ha.
   Jag pallrade mig till skolan ändå eftersom jag absolut ville vara med på beep-testet och uppspelning av pjäsen på civilrätten. På tal om beep-testet så klarade jag något steg över G vilket gjorde mig lycklig. Och det var inte så jobbigt faktiskt. Slutade mer för att halsen gjorde så fruktansvärt ont. Skulle nog orkat lite till om jag varit frisk. Skippade iaf juldansen efteråt och satt med Jessica, Fanny och Kalle i cafeterian. Vi spanade på julgranen där alla julkulor hänger. Vi ville liksom se om det var någon som gick fram och kramade vår julkula som Fanny gjort. Något väldigt irriterande var dock att teknikjävlarna hade en julkula som kunde spela en låt. Bara för att de är tekniska. Låten var väldigt jobbig och pipig men vi ville ju inte stänga av den eftersom vår plan var att spela slut på batterierna. Då kommer de inte vinna, mohahah
   Civilrätten gick faktiskt rätt så bra och jag älskar vår klass när det gäller sånna här saker. Sjukt kul var det, speciellt Doktor Fel-ix och reklamfilmen om Europa spelet. Mihihi

Nu ska jag dricka honish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0