Filmhelg

Helgen har ägnats åt att titta på alla Sagan om ringen filmerna. Fredagsförsöket blev misslyckat eftersom jag somnade efter 2 h. Men igår såg jag det jag missat och de 2 sista filmerna. Klarade i alla fall av alla filmerna på ganska kort tid.

Jag älskar sagan om ringen och de är utan tvivel bland de bästa filmerna som finns. Eller, de är nog bäst faktiskt. Precis allting är bra, musiken, skådespelarna & allt annat. Var klar igår vid 01:30 och då kunde jag inte ens slita mig från eftertexterna. Det är ju sorgligt när man ägnat över 9 timmar och så är det bara slut :(

Snart ska jag börja läsa andra boken också, men det får jag ju se när det blir. Böckerna är i alla fall väldigt bra och bjuder på en massa händelser och personer som man inte möter eller hör om i filmerna. Undrar vad nytt jag får vara med om i böckerna :D

Nu ska jag nog ägna mig åt lite skolarbete eftersom de inte har funnits tid för det alla andra timmar av denna helg. Borde ju vara ganska laddad då jag sov 15 timmar natten mellan fredag och lördag.

Vi får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0