E-post från turkar

( :D )

I princip varje gång jag öppnar min e-post så har jag fått något meddelande från någon turk (inte samma varje gång tror jag) som skriver något som jag såklart inte förstår, eftersom att det är turkiska.

Finns en länk till en sida som jag såklart inte öppnar eftersom jag av erfarenhet lärt mig att öppna länkar som jag inte vet vad det är, och speciellt inte om det står på ett språk jag inte förstrår. Då kan man får virus!

Ingen som kan turkiska och vill översätta åt mig?

PS. Idag är det bara 17 dagar tills jag får lov :)


Kommentarer
Postat av: christine

haha, men du kan ju kopiera (inte länken) men texten till min hotmail, så kan jag be E att översätta om du vill ^^ förmodligen är det ngt konstigt reklam på turkiska? :P

2007-12-03 @ 17:09:19
Postat av: christine

jenny, du får ta o hjälpa mig o fixa lite med min blogg :) för jag vill inte börja blogga om sidan ser konstigt ut xD

2007-12-03 @ 17:10:28
Postat av: denice

ja kan översätta. hahaa

2007-12-04 @ 10:12:42
URL: http://denicbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0