Döm själv

Idag är jag verkligen aktiv på bloggfronten. Vi kan ju iaf säga att det fortfarande är söndag.

Det känns inge bra att vara den enda som är inloggad på msn. Fy mig.

Nu tänkte jag sova men jag vet inte hur det blir med seminarie fixandet. Antingen somnar jag senare eller så går jag upp 30 min tidigare för att kolla igenom.

Är detta ett väldigt sent söndagsinlägg eller det tidigaste måndagsinlägget jag kommer vara med om? Och om 1 vecka är det julafton...och jag längtar efter julmust.

Vill kunna dricka som prinsessan Dioda i Mysteriet på Greveholm. Det ser så törstsläckande ut. :)

Näe nu börjar jag snacka gallemattias.

Nighty..

Kommentarer
Postat av: Majda

du e inte den enda som är online på msn ehehe :P

tävla i min blogg!

2007-12-17 @ 01:46:47
URL: http://majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0