Detta väder är inge kul alls

Imorse hade jag väckarklockan på 8:55 för att inte missa julkalendern som började 09:00. Jag tyckte faktiskt att den verkade bra :) Många bra skådespelare också :)
Någon annan som sett julkalendern och vad tyckte du om den isåfall?
När det var slut somnade jag om och gick upp vid 11:30 igen, åt frukost framför en Seinfeld dvd som Pontus fick igår :)

Idag känner jag mig mer förkyld än jag gjort sen jag fick halsont. Föresten så undrar jag en sak: om man har ont i halsen (ingen snuva alltså) kan man då säga att man är förkyld? Måste ju iallafall finnas ett mer komplicerat namn än "ont i halsen". Eller är det så att med ont i halsen kommer alltid en förkylning?

Nu ska jag upp och dusha och sedan kanske jag proppar i mig lite lunch. Efteråt ska jag handla godis och åka ner till pappa.

Det dåliga vädret, eller mer tråkiga mulna vädret, inspirerade mig inte till att gå ut och fota i skogen. Blev istället några kort på kaninerna och lite grejer i trädgården. Men trädgården bjöd inte på något roligt att fota :/ Fast kaninerna är alltid trevliga :D

Kommentarer
Postat av: Charming man

Jag shoppade julklappar igår:)

2007-12-01 @ 15:10:26
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0