Dagens bästa idé

Skärgårdsdoktorn är underbart, eller hur?
Jag minns hur man satt och tittade som trollbunden. Var så extremt avundsjuk på skärgårds-Vilma.
Och jag älskar den där musiken :)

Skärgårdsdoktorn är nästan som en svensk version av alla sjukhusserier, bara att denna är mycket vackrare <3

I alla fall så satt jag och tittade på Lets Dance då Ebba Hultkvist dyker upp. Längtan efter skärgårdsdoktorn blev extremt stor.

Nu är det ju så att jag har alla avsnitt på DVD, en av förra årets julklappar.

Jag vet vad jag ska sysselsätta mig med under lovet :D

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jordnötsolja! Där ser man :)

2007-12-18 @ 00:31:03
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0