Blablabla

Min buss går 12:51 och är framme 13:18

Så jag måste fixa det sista nu, vad nu det skulle vara, så att jag inte behöver springa ner till bussen som igår morse.

Det är otroligt skönt att vara ledig när man egentligen inte ska vara det. Helt annorlunda mot helg eller lov. Denna dag har jag hittills ägnat åt att äta frukost, duscha och äta samma lunch som jag åt till frukost. Men nu ska jag in till stan och julhandla med Malin.

Tänkte också skaffa lite inspiration till vad julkalendern nästa år ska heta. Man kommer verkligen på bra saker mitt i natten :) Ja, det var faktiskt en bra idé. Undrar vart närmaste Lidl ligger. Jag ska iaf spela en chokladtomte som är snäll och hjälper ormingeborna att räddas från den elaka mattanten som jobbar på Lidl. Tomas ska tillochmed finurla ut en introlåt, haha. Detta blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0